ŻABKA I UBER EATS DOSTARCZĄ ZAKUPY DO DOMU

Sieć sklepów Żabka oraz Uber Eats, platforma zajmująca się dostarczaniem jedzenia na wynos, wspólnie zaoferują klientom usługę dostawy zakupów do domu. W Warszawie i Poznaniu trwa pilotażowy program usługi.

Handel internetowy rozwija się coraz bardziej. Polacy chętnie kupują online sprzęt, ubrania i posiłki. Przybywa też zwolenników internetowych zakupów spożywczych. Na to zapotrzebowanie odpowiadają wspólnie sieć Żabka i Uber Eats.

– Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce nawiązaliśmy współpracę z Uber Eats, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty z Żabki z dostawą pod wskazany adres. To kontynuacja pilotażu dotychczasowej usługi „Żabka do domu”, którą uruchomiliśmy kilka miesięcy temu. Dzięki usłudze klienci z Warszawy i Poznania, a niebawem z kolejnych miast, będą mieć zapewniony szybki dostęp do ulubionych produktów z oferty Żabki i przekąsek na ciepło Żabka Café. Produkty mogą zamawiać przez aplikację, a zakupy będą dostarczane nawet w pół godziny – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu firmy Żabka Polska.

Aby zamówić produkty ze sklepu Żabka, należy uruchomić aplikację lub stronę Uber Eats i kliknąć w ikonę sklepu Żabka. Platforma podpowie najbliższy sklep oferujący usługę zakupów dostarczanych do domu. Użytkownicy mają do wyboru 600 produktów dostępnych w dostawie, w tym napojów i posiłków z Żabka Café. Po skompletowaniu zamówienia wystarczy zapłacić za pośrednictwem aplikacji Uber Eats, podobnie jak ma to miejsce przy zamówieniach z restauracji. Średni czas dostawy wynosi 30 minut od momentu potwierdzenia dyspozycji przez sklep. Jeśli któryś z produktów jest niedostępny, aplikacja poprosi klienta o anulowanie go w zamówieniu lub wymianę produktu.

– Dzięki współpracy z Żabką chcemy pomóc tysiącom Polaków uzyskać bezpieczny i szybki dostęp do produktów spożywczych, powiększając ofertę na naszej platformie – mówi Ilona Grzywińska-Lartique, dyrektor komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej w firmie Uber.

Atutem zakupów online jest nie tylko wygoda, ale i większe bezpieczeństwo w dobie epidemii koronawirusa. Firma Uber Eats wdrożyła specjalne środki ostrożności: bezkontaktowe dostawy, zwrot kosztów za środki ochrony osobistej dla kurierów (np. płyny dezynfekujące, rękawiczki lub maski) oraz przekazywanie informacji i porad dotyczących zaleceń sanitarnych wszystkim użytkownikom platformy. Żabka przyspieszyła także wdrożenie usługi „Zamów i odbierz”. Rozwiązanie to umożliwia zamówienie produktów poprzez aplikację żappka oraz płatność i odbiór w sklepie. Obecnie usługa jest dostępna w 150 sklepach sieci na terenie 6 miast. Mogą z niej korzystać klienci wybranych sklepów w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Szczecinie i Bydgoszczy. W najbliższych miesiącach Żabka planuje rozszerzenie usługi o kolejne sklepy w tych miastach.

Głos Lubuski
www.gloslubuski.pl
#GlosLubuski